KLACHTEN REGELING

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over het door u gekochte product of in gebruik genomen dienst.

Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Contact opnemen met ons

Neemt u schriftelijk contact met ons op door een mail te sturen naar info@traction-it.nl of maak gebruik van ons contact formulier.

Ons bezoekadres
Traction IT
Bedrijvenweg 6a
1424 PX De Kwakel

Kamer van Koophandel
KvK-inschrijving onder nummer 30122347

TRACTION IT

De letterlijke betekenis van 'traction' is grip en controle:
dát is wat wij u bieden op ICT-gebied.

Wij verzorgen en óntzorgen, dat is ons doel.
Eén aanspreekpunt en one-stop shopping:
van hardware en software tot cloud diensten en advies.

Wij staan 24x7 voor u klaar, persoonlijk en met daadkracht.

Daag ons uit en laat onze drive en motivatie bijdragen aan uw succes.

Contactgegevens

Bedrijvenweg 6-A
1424 PX | De Kwakel

ICTWaarborg - Gecertificeerd deelnemer